آخرین مطالب
خانه / جراحی زیبایی گوش / جراحی زیبایی گوش
otoplasty

جراحی زیبایی گوش

شاید برخی از جراحی های زیبایی از یک جراحی صرفاً زیبایی خارج شده باشند زیرا برخی از ناهنجاری ها و دنورمیتیها علاوه بر زیبایی برعملکرد انسان در جامعه اثر گذار است فرض کنید ناهنجاری در ساختار گوش، بینی، چانه تا چه حد ممکن است روی موقعیت کاری یا اجتماعی افراد تاثیرگذار باشد؟

برای اصلاح ناهنجاری های لاله گوش میتوانید از ما مشاوره بگیرید.

برای اصلاح ناهنجاری های لاله گوش میتوانید از ما مشاوره بگیرید. این جراحی سرپایی بدون درد است و بعد از انجام این جراحی دو ساعته میتوانید به کارهای روزمره بپردازید.

شاید برخی از جراحی های زیبایی از یک جراحی صرفاً زیبایی خارج شده باشند زیرا برخی از ناهنجاری ها و دنورمیتیها علاوه بر زیبایی برعملکرد انسان در جامعه اثر گذار است فرض کنید ناهنجاری در ساختار گوش، بینی، چانه تا چه حد ممکن است روی موقعیت کاری یا اجتماعی افراد تاثیرگذار باشد؟ برای اصلاح ناهنجاری های لاله گوش میتوانید از ما مشاوره بگیرید. برای اصلاح ناهنجاری های لاله گوش میتوانید از ما مشاوره بگیرید. این جراحی سرپایی بدون درد است و بعد از انجام این جراحی دو ساعته میتوانید به کارهای روزمره بپردازید.

User Rating: 4.21 ( 10 votes)

2 نظرات

  1. سلام وقت بخیر گوش من از قسمت بالا چسبندگی یا جمع شدگی داره.به خود گوش نه جمجمه…اگه ممکنه ادرس ایمیل یا … بدید که براتون عکس بفرستم و نظرتون رو بدونم.ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *