آخرین مطالب
خانه / پروتز سینه / پروتز یا لیفت سینه
prosthesis-breast

پروتز یا لیفت سینه

استاندارد استفاده از پروتزهای سینه ده سال میباشد. بدین معنی که بعد از ده سال پروتز ها باید خارج شوند و با پروتز دیگری جایگزین شوند.

در بسیاری از موارد بیمارانی که مراجعه میکنند از افتادگی سینه رنج می برند و با انجام جراحی لیفت با توجه به اینکه سینه به سمت بالا کشیده میشود میتوان با برداشت بافت اضافی سینه را کوچک نمود و یا با برداشت پوست اضافه به سینه نمای بزرگتری داد. در حال حاضر در جراحی های سینه حتی الامکان سیاست بر عدم استفاده از پروتز و استفاده از بافت خود بیمار میباشد.

در حال حاضر در جراحی های سینه حتی الامکان سیاست بر عدم استفاده از پروتز و استفاده از بافت خود بیمار میباشد.

مگر در مواردیکه بیمار هیچ گونه بافتی برای مانور در ناحیه پستان نداشته باشد در این موارد بیمار کاندید تعبیه پروتز میباشد کارگذاری پروتز به دو روش انجام میشود  زیرعضله پکتورالیس و روی عضله روش ارجع برای کارگذاری زیرعضله است دراین روش پروتز خوش فرم و بدون حرکت است و هیچ گونه تداخلی با شیردهی و بارداری بیمار وجود ندارد.

استاندارد استفاده از پروتزهای سینه ده سال میباشد. بدین معنی که بعد از ده سال پروتز ها باید خارج شوند و با پروتز دیگری جایگزین شوند. در بسیاری از موارد بیمارانی که مراجعه میکنند از افتادگی سینه رنج می برند و با انجام جراحی لیفت با توجه به اینکه سینه به سمت بالا کشیده میشود میتوان با برداشت بافت اضافی سینه را کوچک نمود و یا با برداشت پوست اضافه به سینه نمای بزرگتری داد. در حال حاضر در جراحی های سینه حتی الامکان سیاست بر عدم استفاده از پروتز و استفاده از بافت خود بیمار میباشد. در حال حاضر…

User Rating: 5 ( 1 votes)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *